METODOLOGIA FRIS® TO ŚWIETNA PROPOZYCJA DLA:
- grona pedagogicznego – nauczycieli i edukatorów otwartych na poznawanie nowych metod i doskonalenie umiejętności komunikacji oraz prezentacji treści edukacyjnych
- dyrekcji – celem usprawnienia komunikacji z nauczycielami, zmniejszenia oporu przy wdrażaniu nowych projektów, podniesienia kwalifikacji kadry
GŁÓWNE KORZYŚCI:
Dzięki FRIS® uczestnik może dobrać odpowiednią metodę nauczania do sposobu myślenia ucznia. Znajomość Stylów Myślenia pomaga dostrzegać i eliminować źródła problemów w komunikacji z innymi oraz trafniej wykorzystywać indywidualny potencjał uczniów.
- Uczestnicy dowiedzą się:
- jaki Styl Myślenia i Działania dominuje w środowisku nauczycieli
- w jaki sposób Styl Myślenia nauczyciela wpływa na wymagania względem ucznia
- z jakimi uczniami najlepiej im się pracuje i dlaczego
- na co zwracają szczególną uwagę podczas prowadzenia zajęć z uczniami
- jacy uczniowie według nich osiągają największe sukcesy edukacyjne
- jakie są ich oczekiwania względem ucznia/rodzica
- jaki wpływ ma sposób myślenia na metody pracy nauczyciela
- jakie metody pracy z uczniem najczęściej wybierają podświadomie
- Na szkoleniu:
- zostanie przedstawiona polska metodologia dotycząca różnorodności Stylu Myślenia i Działania FRIS®
- uczestnicy przeprowadzą samodiagnozę Stylu Myślenia i Działania
- zapoznają się z najczęściej występującymi Stylami wśród nauczycieli i uczniów (na podstawie ogólnopolskiego badania „FRIS® w edukacji”)
- wypracują dobre praktyki w komunikacji nauczycieli z rodzicami
- Co zyska nauczyciel:
- określenie własnego Stylu Myślenia i Działania
- dostrzeżenie swoich mocnych stron i podniesienie poczucia własnej wartości
- umiejętność zauważenia i docenienia różnorodności w zespole oraz klasie
- nowe narzędzia komunikacji do zastosowania w pracy i życiu prywatnym
Świadomość Stylu Myślenia i Działania oraz silnych stron pozwala zmienić sytuacje zapalne i potencjalnie krytyczne na sytuacje wzmacniające współpracę. Dzięki poznaniu FRIS® możemy podnieść swoją samoocenę i zwiększyć szacunek do współpracowników.
- Klient otrzymuje:
- 1. Raporty indywidualne dla każdego z członków zespołu
- 2. Raport zespołowy, w którym znajdują się:
- mapa zespołu
- aktywność w zespole
- komunikacja i współpraca w zespole
- 3. Analizę potencjału zespołu, czyli w jaki sposób członkowie zespołu:
- definiują cele i jakich rezultatów oczekują
- zdobywają i interpretują informacje
- dokonują wyboru i podejmują decyzje
- włączają innych we własne działania
- określają i wyrażają swoje stanowisko
- działają w obliczu problemów
ZAPYTAJ O WYCENĘ!
- Wariant podstawowy (raporty + szkolenie)
- Raporty indywidualne (do 8 osób)
- Raport zespołowy
- Szkolenie jednodniowe (5 godzin zegarowych + przerwy)
- Opcjonalnie: opracowanie kart obserwacji
- Wariant kompleksowy (wariant podstawowy + sesje + rekomendacje)
- Raporty indywidualne (do 8 osób)
- Raport zespołowy
- Szkolenie jednodniowe (5 godzin zegarowych + przerwy) + follow up po 2-3 tyg.
- Opracowanie kart obserwacji
- Sesje coachingowo-doradcze (1 godzina zegarowa na osobę)