Metodologia FRIS® to świetna propozycja dla:

  • grona pedagogicznego – nauczycieli i edukatorów otwartych na poznawanie nowych metod i doskonalenie umiejętności komunikacji oraz prezentacji treści edukacyjnych

  • dyrekcji – celem usprawnienia komunikacji z nauczycielami, zmniejszenia oporu przy wdrażaniu nowych projektów, podniesienia kwalifikacji kadry

GŁÓWNE KORZYŚCI:

Dzięki FRIS® uczestnik może dobrać odpowiednią metodę nauczania do sposobu myślenia ucznia. Znajomość Stylów Myślenia pomaga dostrzegać i eliminować źródła problemów w komunikacji z innymi oraz trafniej wykorzystywać indywidualny potencjał uczniów.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jaki Styl Myślenia i Działania dominuje w środowisku nauczycieli
  • W jaki sposób Styl Myślenia nauczyciela wpływa na wymagania względem ucznia
  • Z jakimi uczniami najlepiej im się pracuje i dlaczego
  • Na co zwracają szczególną uwagę podczas prowadzenia zajęć z uczniami
  • Jacy uczniowie wg nich osiągają największe sukcesy edukacyjne
  • Jakie są ich oczekiwania względem ucznia/rodzica
  • Jaki wpływ ma sposób myślenia na metody pracy nauczyciela
  • Jakie metody pracy z uczniem najczęściej wybierają podświadomie

Na szkoleniu:

  • Zostanie przedstawiona polska metodologia dotycząca różnorodności Stylu Myślenia
    i Działania FRIS®

  • Uczestnicy przeprowadzą samodiagnozę Stylu Myślenia i Działania
  • Zapoznają się z najczęściej występującymi Stylami wśród nauczycieli i uczniów (na podstawie ogólnopolskiego badania „FRIS® w edukacji”)

  • Wypracują dobre praktyki w komunikacji nauczycieli z rodzicami

Co zyska nauczyciel?:

  • Określenie własnego Stylu Myślenia i Działania
  • Dostrzeżenie swoich mocnych stron i podniesienie poczucia własnej wartości
  • Umiejętność zauważenia i docenienia różnorodności w zespole oraz klasie
  • Nowe narzędzia komunikacji do zastosowania w pracy i życiu prywatnym

Świadomość Stylu Myślenia i Działania oraz silnych stron pozwala zmienić sytuacje zapalne i potencjalnie krytyczne na sytuacje wzmacniające współpracę. Dzięki poznaniu FRIS® możemy podnieść swoją samoocenę i zwiększyć szacunek do współpracowników.

Klient otrzymuje:

  1. Raporty indywidualne dla każdego z członków zespołu
  2. Raport zespołowy, a w nim:
    1. mapa zespołu
    2. aktywność w zespole
    3. komunikacja i współpraca w zespole
  3. Analizę potencjału zespołu, czyli w jaki sposób członkowie zespołu:
    1. definiują cele i jakich rezultatów oczekują
    2. zdobywają i interpretują informacje
    3. dokonują wyboru i podejmują decyzje
    4. włączają innych we własne działania
    5. określają i wyrażają swoje stanowisko
    6. działają w obliczu problemów

Zapytaj o wycenę!

Wariant podstawowy (raporty + szkolenie)

  • Raporty indywidualne (do 8 osób)
  • Raport zespołowy
  • Szkolenie jednodniowe (5 godzin zegarowych + przerwy)
  • Opcjonalnie: opracowanie kart obserwacji

Wariant kompleksowy (wariant podst. + sesje + rekomendacje)

  • Raporty indywidualne (do 8 osób)
  • Raport zespołowy
  • Szkolenie jednodniowe (5 godzin zegarowych + przerwy) + follow up po 2-3 tyg.
  • Opracowanie kart obserwacji
  • Sesje coachingowo-doradcze (1 godzina zegarowa na osobę)