Metodologia FRIS® to świetna propozycja dla:
-
grona pedagogicznego – nauczycieli i edukatorów otwartych na poznawanie nowych metod i doskonalenie umiejętności komunikacji oraz prezentacji treści edukacyjnych
-
dyrekcji – celem usprawnienia komunikacji z nauczycielami, zmniejszenia oporu przy wdrażaniu nowych projektów, podniesienia kwalifikacji kadry
GŁÓWNE KORZYŚCI:
Dzięki FRIS® uczestnik może dobrać odpowiednią metodę nauczania do sposobu myślenia ucznia. Znajomość Stylów Myślenia pomaga dostrzegać i eliminować źródła problemów w komunikacji z innymi oraz trafniej wykorzystywać indywidualny potencjał uczniów.
Uczestnicy dowiedzą się:
- Jaki Styl Myślenia i Działania dominuje w środowisku nauczycieli
- W jaki sposób Styl Myślenia nauczyciela wpływa na wymagania względem ucznia
- Z jakimi uczniami najlepiej im się pracuje i dlaczego
- Na co zwracają szczególną uwagę podczas prowadzenia zajęć z uczniami
- Jacy uczniowie wg nich osiągają największe sukcesy edukacyjne
- Jakie są ich oczekiwania względem ucznia/rodzica
- Jaki wpływ ma sposób myślenia na metody pracy nauczyciela
- Jakie metody pracy z uczniem najczęściej wybierają podświadomie
Na szkoleniu:
-
Zostanie przedstawiona polska metodologia dotycząca różnorodności Stylu Myślenia
i Działania FRIS® - Uczestnicy przeprowadzą samodiagnozę Stylu Myślenia i Działania
-
Zapoznają się z najczęściej występującymi Stylami wśród nauczycieli i uczniów (na podstawie ogólnopolskiego badania „FRIS® w edukacji”)
- Wypracują dobre praktyki w komunikacji nauczycieli z rodzicami
Co zyska nauczyciel?:
- Określenie własnego Stylu Myślenia i Działania
- Dostrzeżenie swoich mocnych stron i podniesienie poczucia własnej wartości
- Umiejętność zauważenia i docenienia różnorodności w zespole oraz klasie
- Nowe narzędzia komunikacji do zastosowania w pracy i życiu prywatnym
Świadomość Stylu Myślenia i Działania oraz silnych stron pozwala zmienić sytuacje zapalne i potencjalnie krytyczne na sytuacje wzmacniające współpracę. Dzięki poznaniu FRIS® możemy podnieść swoją samoocenę i zwiększyć szacunek do współpracowników.
Klient otrzymuje:
- Raporty indywidualne dla każdego z członków zespołu
- Raport zespołowy, a w nim:
- mapa zespołu
- aktywność w zespole
- komunikacja i współpraca w zespole
- Analizę potencjału zespołu, czyli w jaki sposób członkowie zespołu:
- definiują cele i jakich rezultatów oczekują
- zdobywają i interpretują informacje
- dokonują wyboru i podejmują decyzje
- włączają innych we własne działania
- określają i wyrażają swoje stanowisko
- działają w obliczu problemów
Zapytaj o wycenę!
Wariant podstawowy (raporty + szkolenie)
- Raporty indywidualne (do 8 osób)
- Raport zespołowy
- Szkolenie jednodniowe (5 godzin zegarowych + przerwy)
- Opcjonalnie: opracowanie kart obserwacji
Wariant kompleksowy (wariant podst. + sesje + rekomendacje)
- Raporty indywidualne (do 8 osób)
- Raport zespołowy
- Szkolenie jednodniowe (5 godzin zegarowych + przerwy) + follow up po 2-3 tyg.
- Opracowanie kart obserwacji
- Sesje coachingowo-doradcze (1 godzina zegarowa na osobę)